1244 gram åt  Thai idag! 
- 500 gram Nordic färskfoder 
- 744 gram revben m. kött 

Så antar att han inte kommer äta på ett par dagar?  Men blir glad i hjärtat när han väljer att äta. Då han helst bara äter var 3:dje dag.  Idag fick han äta  då jag valde att träna honom,  han var sjukt taggad.  Jag provade att ge honom revbenen i ett stycke, han slickade lite oh bara usch ska jag äta det där?  Men när jag bad honom snurra & sen äta en bit som jag skärde av, så vart han  glad.  Även om jag höll i revbenen och han tuggade då gick det bra, men lämna jag honom så sluta han! haha min älskade brunbjörn <3
Träffade även min kompis Therese som är en fantastisk fotograf. Vi gick & fotade en runda i skogen, så magiskt när allt är grönt! Vi mötte  2 rådjur  om kom väldigt nära oss utan att bli rädda, lite  sociala.  Kasta boll till Alfie & han ignorerade bara rådjuren älskade  bc <3
Sedan träffade vi Matilda & Fidel, tränade passivitet i Hagaparken & Ty fick träna  dragweight dit & tillbaka, var riktigt varmt  phu! Fast som tur var satt vi i skuggan & tränade en i taget  med att "plinga". Och Matilda tränade lite Lydnad!  Var riktigt skoj var på tok länge sedan  vi tränade!  Tack Matilda för idag! 
Dock hade jag otur  idag!
1. Blir biten av pissmyror, 2. Biten av myggor, 3. hade en fästing på huvudet, 4. Alfons blir jagad av humlor och brände sig! 5. Tappar bort nycklar, 6. Brickan borttappad. 7 så  kommer en bålgeting inflygande i lägenheten!
Haha otursdagen 17/7 

MVH Felicia  & de fyrfotade vännerna <3



Leave a Reply.