Galnaste, finaste trion!
Vad jag älskar alla deras olikheter ,  deras egna sätt  att vara.
3 olika  personligheter, 3 olika raser, 3 olika viljor! <3

Inte alltid så enkelt att få hela vardagen att gå ihop, visst  det är dyrt, och  visst  tar det mycket tid. 
Men kan inget annat än att säga att jag  älskar de.  Det är värt  varenda  sekund, minut, timme, vardag, år  som jag lägger ner på dom.  För allt man får tillbaka  är  massor av Kärlek.  Alla med & motgångar  men vi stannar tillsammans i vått & torrt!

Sedan finns det  många  fina människor i min omgivning som har trott på oss,  som har hjälpt oss genom svåra tider. När  man tvivlat när allt känns hopplöst, så  har de  fått en  att  inse  vem man är  vad man  behöver i sitt liv.  Jag kan inget annat än säga  att jag är Lycklig lottad att få  ha  denna fina  trion i mitt liv!  



Leave a Reply.