Fartfyllda dagar

Det har varit fartfyllda dagar de senaste dagarna, så inte hunnit uppdatera.  
Alfons har varit hos mig, och vi jobbar på att få ner honom i vikt då han är lite överviktig.  
Kört fyspass med  intervall i en backe  vid Odenplan. Värdens största  backe. Phu bara jobbigt att gå upp dit! 
Vi har hittat en skog bakom mig (tekniska högskolan)  känns  roligt när man lär känna stan bättre & bättre, och jag börjar verkligen gilla att bo mitt i.  Nära till allt och det finns faktiskt skog mitt i stan! ;) 

Vi har tränat fyspass i backe, Springpole,  terapihunds moment i gallerin.  Kan även berätta att Ty har varit på  terapihundsträff via för förening assistenthunden & rehabhunden. Han skötte  sig exemplarisk  trots  många  hundar. Han var lugn & avslappnad.  Kiara & Alfie  var passiva  &  var med Venita  medans  jag tränade Ty. 

Sist men inte minst har vi träffat Therese och fotograferat och fixade  vattenstämpel till henne.  
Bjuder  på lite bilder  fotade av henne  på Kiara!  ;)



Leave a Reply.