Idag firar jag 1 år med min fina pojkvän! Tänk vad tiden går snabbt helt sjukt att det redan gått ett år!
Vi firade med att se en skräckfilm på bio och kan säga ja det var läskigt! Då vi satt själva i hela biosalongen.
Såg en skräckfilm som handlade om exorcismen och uppbyggd på en sann berättelse usch så läskigt!

Ice har tränat det hemliga tricket och kan det nästan helt utan till nu. Så stolt över honom och vilken balans han har! :D  Nytt trick inlärt också förutom det.  "skaka" då han ska skaka på sig.  Ice har även badat och fixats idag så nu är han ren och fin!
Alfons har busat en massa idag och varit en aning jobbig lite för skällig. Alfons som alltid brukar uppföra sig? 
Var jätte barnslig idag. Tyson var hemma då han inte ville gå en meter utanför då det var snöblandat regn!

Så vi har haft en underbar dag nu ska jag se film med värdens bästa pojkvän med mina linser då mina glasögon gott sönder -_- Ska äta ben&jerrys cokkie dought gott!  Oh vad jag älskar min pojkvän ♥

Må gott MVH Felicia och de fyrfotade



Leave a Reply.