Picture
h

Ice har skött sig så sjukt bra idag! Manuel kom och lämnade honom på hunddagiset när jag började jobba vid 2. 
Han har fått busat med sin bästa kompis Achilles, tränat freestyle, skäms, backa.  Även badat/fönat och trimmat honom lite så han blir ännu snyggare (A) Tränat byte från ligg-sitt-stå

DUKTIG
På väg hem från hunddagiset så hade jag honom lösgående och ville att han skulle gå vid sidan av mig tills jag gav honom frikommando att springa fritt. Han skötte sig exemplarisk! Vi mötte 2 barn som gav mig blommor och Ice var vis min sida,ignorerade barnen.  Sedan mötte vi hundar, människor,cyklister m.m Och han höll full fokus på mig och gick vid sidan av mig! till och med när vi gick förbi hundrastgården så höll han sig lugn och vid min sida.
Hade även honom lös mitt på den stora gräsmattan och kastade boll med honom. Min duktiga skrutt ♥

Tyty
Han har varit extrem duktig som han alltid är!  Skiter i omgivningen och koncentrerar sig på mig!  han och jag har tränat apport. Han har även gått lösgående  bland en massa skrikande och springandes barn/ hundar.  Han och jag vi behöver inte säga något vi vet vad den andra tänker. älskar vår relation  ♥

AlfieDalfie: Haft vilodag då hans öga håller på oh läcker, Han har blivit mycket bättre men är fortfarande lite lugn eller nere. Han är extremt kelig och verkligen kryper  till en och ska mysa en massa. vad skulle jag göra utan honom usch han betyder så sjukt mycket ♥

Må gott Felicia och de högt älskade 4:benta vännerna ♥
Dagens låt
8/2/2012 08:27:11 am

Du är så duktig med dina hundar! :D

Reply
8/3/2012 09:21:20 pm

Härligt att han var fokuserad hela tiden!

Reply



Leave a Reply.