Ni får nöja er med text då kameran är glömd på jobbet!
Jag vaknade trött men ändå glad! 
Fick släppa ut Tyson som inte ville gå upp han skyndade sig att kissa och bajsa sen gick han in och la sig i sin säng.
Tyson är inte morgonpigg kan jag lova! 

Sedan mot jobbet med både Ice och Alfons. Felicia var även där fast utan Achilles då han behöver vila upp sin lilla tå. Dagen på jobbet  var bra,  vi badade Alfons och Ice och Felicia fönade Ice och sedan trimmade jag honom lite. Felicia var även fotografen idag som fotade från alla möjliga vinklar medan jag städade haha ne  skoja hon hjälpte också till!  Klippte en grandis klor.  En utav de finaste grandis jag någonsin sett! 

Sofia kom lite tidigare till jobbet så hon följde med på promenad med vovvarna :) Sen slutade vi! 
jag och Sofia åkte hem till mig och hämtade Tyson och körde sedan till Upplands Väsbys BK. Först  släppte vi hundarna i skogen där de busade lite. Kyo blev visst lite sur på Tys-tys så Ty-ty fick sig lite bett så det började blöda.  Men dock var det inte så farligt. Efteråt kunde dom ändå umgås som vanligt osv  så inget storbråk! :)
Stolt över Tyson som faktiskt slutade  att muppa sig mot Kyo när jag sa till honom med min röst!  Skönt!  stolt över honom <3

Sedan tränade vi agility satte ihop värdens bästa bana!  Jag totalt älskade den! Haha jaja jag vet ritar dåligt och slarvigt men men så här såg banan ut!
Sedan åkte vi och hälsade på Tovas uppfödare!  Men tyvärr var alla magsjuka! :(  Men ändå jätte trevligt att få träffa alla igen!  Så efteråt åkte vi till en skog som jag totalt älskar öppen men ändå väldigt mysig!  Där tränade vi sök! 
Jätte skoj och aa dom var super duktiga alla 3! 

kl 19:00  var det styrelsemöte på Upplands Väsby BK!  Jätte trevliga människor! :)  Ska antagligen hjälpa till i styrelsen som medlemsadministratör :)

Kl21:00  Hemma!  :)  Och blev sååå glad när jag såg att min älskling hade köpt Boombaster Cdspelare där man även kan ha sin iphone och ipod och den har usbminne!  Skit stolt :D

Vill bara säga ett stort tack till felicia som finns där och backar upp en  när  man blir så less på folk som skriver om saker det inte har någon som helst aning om. ta reda på fakta innan man påpekar en sak! :)

Må gott
Felicea
4/11/2012 05:38:33 am

Jag älskar din kamera men det är så komplicerad haha min hjärna blir överhettad hahah mupptrött jag är därfr jag har så kul och ingen annan har det ;) Tack för idag föresten och Ice vilken sötnos han har varit idag helt underbar <3 Rolig bana jag är imponerad att du kommer ihåg den jag hade tappat bort mig efter tunneln så var stolt kvinna! kul att du hälsade på där också alltid mysigt med såna saker. Alltid att jag står bakom dig och dina hundar ni är en stor del av mitt liv som jag inte vill leva utan och att säga något sånt gör mig galen! försök inte att bry dig om henne hon är bara pantad och inte värd din energi men förstår att det är svårt att inte bli irriterad över. <3

Reply



Leave a Reply.