Idag har jag sovit ut till kl 1 så sjukt skönt! Tyson ville inte vakna och gå ut då det var blött ute och det blåste jätte kallt.  Min lilla björn som vill gå i ide! ♥

Sedan har jag ÄNTLIGEN fått mina snygga halsband 3 stycken från USA. De här tre halsbanden hade jag tänkt att använda när  hundarna ska arbeta som terapihundar. Då halsbanden utstrålar barnslighet med ljusa glada färger som man blir glad ut. När man ser hundarna med de här halsbanden så borde man inte bli rädd tycker jag.
Även Tysons blå/rosa/gröna halsband som han vann har kommit! Om ni är intresserade av ett liknande halsband så kan ni beställa från Hundshopen sök på fb så kommer det upp en sida! :)
                                                                                                JOBB!
Idag började jag jobba kl 17:00 hade med mig Alfons på jobbet och de blev väldigt uppskattad både från den personen som jag jobbar åt och från Alfons sida. Han låg och kelade i knäet en lång stund och verkligen njöt av varje sekund. Han var inte alls rädd för permobilen! Han är för underbar när han verkligen ger allt.
Skulle ha koll så fort personen körde iväg. Jag tror att Alfons kommer bli en underbar terapihund när han är färdigutbildad <3

Ville även berätta att kl 19:00 idag tände vi ljus för de hundar som har blivit ihjälskjutna av poliserna. Det är så sjukt och tragiskt! RIP :( <3                                                  
                                                            På vägen hem från jobbet så tränade jag oh Alfie

Ta hand om er alla underbara!
Kram från oss Felicia och de fyrfotade vännerna <3
Dagens låtar! :LÅT 1
LÅT 2

Elina Ekelund
10/10/2012 11:31:59 pm

Grymt söta halsband! :D
Ha det så bra ni med <3

Reply



Leave a Reply.