Trött på människor som alltid  behöver bekräftelse.   Bekräftelse  om att det har gjort "rätt"  att det har gjort bra ifrån sig. Eller bekräftelse att alla andra gillar just dig.  Varför är många människor så nedtryckta?
Att de inte vågar stå upp och vara sig själv och stå för sin egna åsikt?
Varför skall man följa strömmen om inte de följer  blir det översvepta av strömmen...

Jag är så trött på att "behöva"  bekräfta andra människor. Att ge de självförtroendet tillbaka. Att behöva säga
- Nej du är inte ful
- Nej du är inte tjock
- Nej det är inte fel på dig

Ibland kan det vara jobbigt att vara trevlig ,snäll, utåtriktad även om det är den jag är. Jag har alltid sett efter andra människor enda sedan jag var liten. Alltid suttit andra i första hand och försökt se till att andra har det bra.
Det roliga är att jag hittar alltid  de skadade människorna. De människor som på något sätt är utstötta av samhället och behöver hjälp. Min bekräftelse är att andra ska få bekräftelse men ibland behöver man bara paus  från sig själv.

Visa gånger vill man bara ta distans från sitt rätt jag och bara  få vara. 
Tomma tankar, tomma ord och ett tomt vitt papper  framför sig. 

MVH Felicia mitt i natten

varför vill
7/8/2012 07:31:59 pm

Hej Felicia
Tycker det var jätte bra Skrivit.
Jag vill bara att du ska veta att du är min förebild, tycker du utvecklas varenda dag med dina hundar jätte mycket.
Även fall det kommer saker i mellan kämpar du fortfarande för att göra det bästa för dina hundar.
Tycker du är skit cool som är dig själv och gjort dina hundar så duktiga som dom är i dag!

Kram Emmy

Reply
Felicia
7/10/2012 03:13:06 am

Aw men gud vad snäll du är , vad glad jag blev gjorde verkligen hela min dag! .Tack Emmy du ska veta att det betyder mycket för mig ♥

Reply
7/25/2012 08:06:41 am

oj vad jag håller med angående det att du är så trött på folk som behöver bekräftelse!!

Reply



Leave a Reply.