Nu har jag varit borta i exakt 1 vecka och åkte hem idag.
Sa hejdå till alla underbara hundar och människor sedan fick jag tjuts av kennelägaren till hunddagiset.
Kändes som jag hade varit borta jätte länge!
Var glatt välkomnande till hunddagiset, hade med mig:

- 3 hundar
- 1 stor väska
- Inlines+skydd+hjälm
- Färskfoder
- vagnen+ skalkarna

Sedan kom Felicia och Achilles till jobbet och så började vi jobba! Kändes skönt att vara tillbaka har saknat mitt underbara jobb,underbar personal och underbara chef! Vi provade även vagnen och ja Tyson älskar det som jag trodde. Gick till hundrastgården med dagis vovvisarna och ar underbart att se alla springa lösa och bara få vara. Älskar känslan! Men var ändå sjuuuukt trött och  snälla Felicia köpte redbull när vi kom tillbaka.

Hemma: träffade jag min älskade saknade pojkvän som jag har saknat jätte mycket! Min älskade pussa nästan ihjäl honom! Han hade lagat bakpotatis det var så gott! Oh är lycklig över att vara hemma igen ♥



Leave a Reply.