Varit på jobbet, mitt på ljusa dagen såg min chef en råtta!
Som kröp ner i sitt hål i marken.  Konstigt att se dom mitt på dagen? :S 
Ice och Achilles har busat hela dagen på jobbet.  
Jag varit väldigt flummig idag tillsammans med Felicia!
Tränade dubbelt med Achilles och Ice.
Alfons var med sin älskade "Kelly" Sedan när hon gick så stod han och kollade ut genom fönstret och väntade på att hon skulle komma tillbaka. Alfons älskar barn!
Sedan busade han också med några dagisvovvar!

Hemma fick Tyson och Ice  busa. Sedan passivitet för Ice medan Tyson och jag kastade pinne och hade en härlig busstund tillsammans. Sedan städade jag hemma, dammsugande och fixa rent!

Nu sitter jag här och väntar på att min älskade kille ska komma hem med suchi till mig ♥
Må gott mvh Felicia och de fyrfotade!
Dagens låt



Leave a Reply.