Idag har jag :
- Jobbat var i hundrastgården med alla hundar i 1,5 timme
- Smakat kaffe som var väldigt dyrt och kom från en som gör sitt eget kaffe från Hawaii!
- Köpt resa till Göteborg åker den 25 Juni
- Varit på ålderdomshemmet och satt upp schema för mitt sommarschema.
- Varit i djuraffär

Idag var vi i en djuraffär med  Felicia och Achilles.  Träffade även en bekant som jag lärt känna över facebook som har en aussie  och jobbade tydligen på den djuraffären. Jätte skoj att se en annan aussie  blev dock lite chockad när hon frågade om det var Ice.  Och jag bara ja det är det :P

Vi köpte
- en lila boll med en smiley på
- Frolic
- En sådan här liten vit gosedjur utan stoppning.

DUKTIGA ICE:
På vägen hem från djuraffären hade jag honom lös hela vägen hem. Vi tränade även fot och wow vilken fokus han har. jag blir så stolt över honom!  Han sätter sig perfekt  vid sidan och  så har vi börjat köra med fritt följ.
Sedan kör han skvallerträning på allt han ser nu.  Kom barn springandes förbi och Ice  tittade på dom och sedan direkt på mig.  Jag belönade honom.  Och blev chockad att han inte uffade på dom. 
Så idag kan jag officiellt säga Hejdå till spökåldern! 

Vi gick även förbi en man som satt och drack på en bänk. Han skrek och ropade på Ice.  Ice  körde skvallerträning istället.  Och då belönade jag honom med godis och leksak och vi hade lite dragkamp och superskoj.  Passerade även ett par som Ice skvallrade på.  Med andra ord är jag mega stolt ♥

Dagens låt
MVH Felicia  och de högt älskade fyrtassade!




5/31/2012 02:23:51 am

Duktiga Ice! :)
Va mycket ni har hunnit med, förutom promenad med hundarna så har jag bara slappat hela dagen lång XD

Reply



Leave a Reply.