Hej kära bloggen! 
Mina älskade hundar och jag har haft fullt upp i en hel vecka.
Alfons och Ice  har varit lånehundar  på ett läger med hund hos Frida Binette.
kan starkt rekommendera henne om man vill gå kurs med sin hund. 
www.stardogs.se

Jag och Tyty  har varit i Göteborg i en vecka hos Amela som har en cavalier som heter Ruby på ca 1 år. 
Vi har haft det underbart massor av diskutering kring hund och hundträning i form av frisbee, wp, klickerträning. 
Kommer nog lägga ut en liten bildbomb senare när  jag fixat lite bilder. 

Idag har jag varit hos Melinda som fyllde år! Och hennes passhund aussien.
Var utomhus  och fotade och busade med hundarna så  bjuder på lite bilder.
Även varit på bio och thailändsk buffé med min underbara pojkvän.
Idag kom även Alfons och Ajs  hem igen så nu är familjen hel ♥
Ska försöka dra igen bloggen på allvar nu igen.

dagens låt


7/19/2012 02:26:57 am

Åh! Så Ice var på lägret för Frida Binette? Min lilla kusin var där och sa att hon träffade en aussie, måste varit Ice :) Vad kul!

sv: tack så mycket! Din hemsida var jättefin också, massa bra bilder :)

Reply
Felicia
7/21/2012 04:12:45 am

Jo det var han måste nog varit han.
Tackar så mycket :)

Reply



Leave a Reply.