Picture

Idag fick alla 3 älsklingar  följa med till hunddagiset där jag jobbar då  jag skulle jobba stängning idag.
Tyson är den som har lekt mest av alla 3. Han har busat runt som en galning och var  så otroligt glad och blev vän med alla på 1 sekund! Han är så otroligt snäll när han leker med andra!  Den andra hunden hängde och bet fast i hans läpp och Tyson gjorde inget. Han har sådant fantastiskt tålamod med andra, människor som djur.
Han leker så otroligt snällt, han vet att han är stor och tar det försiktigt med andra. 
Som minst har han lekt med en 13 veckors Italiensk vinthunds valp! 

Alfons och Ice har jag tränat  freestyle med och börjat lite smått att sätta ihop olika rörelser som jag tänkte använda i mitt program.
Det går framåt och man såg hur de lyste i ögonen på Alfons och Ice när de fick träna. Älskar att se deras  glädje och förväntan när  vi tränar. 
Efter träningen fick dom också busa med dagis vovvarna.

För övrigt så börjar min röst försvinna så för det mesta  använder jag bara kropps språket när jag pratar med hundarna eller pratar väldigt tyst. 
Tyson har nu ätit 1 kg färskfoder idag, han var verkligen glad över maten! :D
Ice och Alfons älskar verkligen färskfodret dom också. 

Trevlig helg till alla er där ute! 
Må gott! MVH Felicia och de fyrfotade.




Leave a Reply.