Idag träffade jag underbara Therese kl 11:00 . Vi var utomhus och fotograferade Tyson, Alfons, Ice i höstens underbara färger. Jag älskar hösten det är så vackert! Therese fotade även mig tillsammans med hundarna. 
Är så glad över att jag har någon som kan fota mig med hundarna då det är näst intill omöjligt tycker jag!
Therese visade även lite inställningar på kameran tack snälla du för en underbar dag ♥
Efter allt fotande gick vi in och snackade och åt lite mat är juh kallt utomhus i bara 6 grader!

Kl:15:00  Åkte Therese hem

Kl:16:00 Träffade jag underbara Johanna och hennes fina Indra♥  Jag hade med mig Tyty oh Alfie.  Vi tog och fotograferade hundarna bland alla löv och hundarna var verkligen jätte duktiga när man tänker på omständigheterna:

- 1 vit boxer kom LÖS springande mot oss i full fart!  Ingen ägare syntes till! Jag och Johanna ställde oss som en mur mot hunden och gjorde oss så stora som möjligt oh flaxade med ben & armar. Indra & Alf skällde och Tyty gnällde av glädje. vad säger man "kamphunden" är farligast!?

- Barn som kom fram och klappade Tyty utan att fråga+ en vuxen. tur dock att Tyson inte är farlig!  Dock försökte de tagga honom att leka med en vante då gick jag dit och sa att så kan ni inte göra. Hon bara okej så fortsatte hon! -_-

- En cyklist som tydligen var tvungen att cykla på gräset just precis där vi fotade när det fanns en gångväg 4 meter bort!?

Tack Therese & Johanna för en helt underbar dag!
Kram Felicia och de fyrbenta vännerna ♥ 
Johannas ögon är magiska!
10/11/2012 05:27:38 am

gud vilka underbara bilder :)!

Reply
Felicia
10/19/2012 09:15:34 am

Tack snälla du :)

Reply



Leave a Reply.