Oj vilken härlig dag! 
Var först på morgonen hos skatteverket och deklarerade.
Sedan iväg mot jobbet för att jobba, 2 praktikanter på jobbet väldigt trevliga personer , så var en härlig promenad som annars brukar vara värst på måndagar!

Efter jobbet träffade jag Therese, vi tog alla vovvar gick hem till mig lämnade av lite saker och ut i skogen och släppte alla 3 så de fick springa av sig ruset.  Tyson hade väldigt mycket energi då hans trampdyna varit dålig med ett skärsår i men det börjar bli bättre. Hur som har han inte fått springa på 4 dagar!

Sedan tog vi en promenad till en annan skog.  Stannade vid ett träd och fotade hundarna i blåsippor och även mig! Therese är verkligen så sjukt duktig på att fotografera och får ofta många tips av henne det tackar vi för.
Inne i den andra skogen kastade vi pinne och tränade passivitet med 2 åt gången, Ice var väldigt hyper idag när Therese var med. Mer än vanligt,  men som tur var så var Therese minst lika envis! XD
Kul att se någon annan säga till Ice än mig.Men gud vilket tålamod man måste ha!

Efter vi fotat klart gick vi hem till mig och lagade middag Pasta med veggryta och köttbullar till Therese. Har skrattat otroligt mycket idag då min svärmor gjorde en egen liten saga om mig!  Kul hade vi i alla fall!

Må gott MVH Felicia och de högt älskade fyrtassade
4/23/2012 06:48:12 pm

Åhh vilken underbar bild. Såå vacker verkligen

Reply
4/23/2012 09:04:03 pm

Åh vilken underbar bild! Det är riktigt kul att fota! :)

Reply



Leave a Reply.