Idag vaknade jag vid 12 fick middag av min kära pojkvän på sängen ♥
Sedan så skulle han iväg och jobba och jag gick ut en runda med Tassen, Nalfen,  Majsen.
Jag fotograferade alla en och en samtidigt som jag busa,kasta bollen emellanåt.
Underbart väder med sol,lite snö och höstlöv. Men man känner att hösten börjar ta slut här känns lite tråkigt då jag älskar oh fotat i höstlöven.
Efter jag varit ute i 2 timmar så lämnade jag hem Tys & Affe då de frös lite.  Sedan gick jag Kicki hennes pojkvän, Tubbe, ice & jag på promenad i det härliga vädret.  Ice var lös med Tubbe och sprang som galningar. Sedan mötte vi 2 amstaffar som gjorde utfall kopplet och tjejen kunde knappt hålla i dom vad ovanligt? -_-
Men annars var det en härlig promenad med fotografering.

Ikväll så sov Tyty över hos Kelly, Ajs & Alfie  de tuggar på ben och njuter av Lördags kväll ♥
Önskar er alla en trevlig Lördag
Felicia Och de fyrfotade  vännerna
Elina
11/3/2012 01:28:42 am

Super fina bilder! :D

Reply
Felicia
11/5/2012 01:26:56 am

Tack snälla du <3

Reply



Leave a Reply.