9.30 Vaknade vi hemma hos kenneln.  Vi hade sovit som små änglar och jag kände mig helt utvilad och glad.
Gick ner och gav ice frukost och ställde sedan ut honom i en stor rasthage med 2 schnauzer valpar då tänkte jag nu kan han leka ut sin energi. Sedan gick jag in och åt frukost ägg på mackan med lite kaviar gott!  haha har blivit tradition med den frukosten :)

Sedan efter frukosten går jag upp för att byta om och kollar ut genom fönstret då ser jag Ice sitta dinglandes i hörnet av gallret som är 2 meter högt!  Men han får inget fotfäste så han trillar ner igen i inhägnaden. Sedan gör han det här om och om igen hahah  envisa hund!  Han ville hellre vara med mig än leka med hundar!  älskar att jag är roligast för honom och att han alltid väljer mig förre allt annat ♥

Sedan begav vi oss från kenneln och åkte till Upplands Väsby- Stockholm centralen där min underbara pojkvän mötte mig!  Gud vad jag har saknat honom om det så bara var över en helg!  Han hade med sig cd-spelaren som vi skulle ha när vi tränade freestyle! Vi begav oss mot Kungsträdgården och mötte alla människor från alldogs cancan.  Ice  var helt ur styr de 2 första gångerna jag tränade han var överallt och ingenstans och jag bara fattar inte var han får all sin energi från? :O

Sedan 3.dje gången då var det full fokus på mig!  Han gjorde alla saker  extrema men med full fokus på mig. Freestyle är verkligen vår grej!  Vi älskar det!  Sedan gick vi in många gånger efetr det. Han blev bättre och bättre för varje gång vi tränade! Hm han är en sån hund man ska göra av med energi först och sedan träna. Han orkar verkligen mycket nu! Men ja  det var verkligen super skoj! 

Sedan hem lämna alla saker och Ice. Ut och äta Pizza med älsklingen och sedan hämta hem Tyson, han hade haft det super och skött sig bra. Vi gick hem och vilade och myste. min älskade Ty-ty ♥
Pratade i tele med Felicia och oj vad vi babblar på när vi väl kommer igång XD Alfons hade skött sig till största delen bra lärt sig nya trick packa,pannan och något mer :) Och tfaktiskt lekt med Achilles :O

Sedan ut och fotografera med Kelly! Som blir jätte bra på foto! :O 
Jätte kul att fota henne då hon blir bra i alla vinklar! :)

Må gott mvh felicia och de fyrtassade
Felicea
4/29/2012 05:33:13 pm

Panna,Näsan,Packa&Väskan (:
Det har varit så roligt&Mysigt att ha honom hör jag har lyckats få på fillm nu när dom leker yaaaaaaaay!
Fina kelly hon är så gullig:D
Jag kan verkligen se Ice framför mig hänga högst upp "JAG SKA FAN UT HÄR IFRÅN JAG SKA ICKE VARA INSTÄNGD!" HAHAHAH

Reply



Leave a Reply.