Dagen har varit helt underbart.
Jag vaknade vid 11  och gud vad skönt jag sov och hade värdens skönaste dröm. Tränade med hundarna och var med och hjälpte till när en  utav min idol till hundmänniska som jag ser upp till hade freestyle uppvisning med sin hund.  oh helt perfekt  dröm!  haha och när jag ahde vaknat så  hade hon skickat sms till mig :P 

Dagen: 
Jag har vilat  nästan hela dagen framåt kvällen gick jag Manuel, hans bror och hans kusin ut med Alfons, Ice och Tyson. Tyson och Ice tränade wp och fick turas om att dra vagnen vi har. i vagnen hade vi alla våra saker bland annat en cdspelare så vi kunde lyssna på musik medans vi  gick. tog en evighet att hitta en plats vid sjön där  det var lugnt och där vi kunde  äta gott.  Vi åt sevitche (peruansk maträtt)  medan hundarna fick bada och busa av sig.

Sedan gick vi hemåt  30 minuter till  och  alla var lite halvtrötta förutom Ice som hoppade runt. Med andra ord var allt som vanligt.  När vi kom hem åt vi jordgubbar med grädde gott!

Må gott MVH felicia och de högt älskade 4tassade



Leave a Reply.