Idag var vi på Gärdet i Stockholm & träffade Johanna, Leija & Zelda.
Var nästan inga människor på Gärdet idag då snön har börjat smälta så det var lite slask här & där men hundarna var lika glada för det & sprang runt & busade. Kom även massor av kråkor som ville ha godis.
Väldigt tama var dom så kändes som de nästan var hundar.

Efter att vi plaskat omkring ett tag  begav vi oss till Himmelska hundar.
Väldigt mysigt café, jag beställde bakad potatis dock lite dyrt då de höjt till 105 kr  & innan kostade det 95kr.
Ice betedde sig inte så trevligt han skrek & skrek men skulle jag släppt honom så skulle han gladligen hoppat upp & försöka ta allas mat på bordet.

Sedan hemåt lämna Ice vila 1 timme & iväg med Tyson för att träna wp med SWB klubb i Stockholm.
Vi gick en bra runda & jag blev rätt trött i mina ben, ty drog på bra som vanligt.
Nu är jag äntligen hemma & har myskväll med min pojkvän

MVH Felicia och de fyrbenta vännerna ♥



Leave a Reply.