Sov endast 2 timmar i natt och är fett grinig!
Öppnade hunddagiset klockan 7:oo och hela vägen dit lunkade jag och Tyty som 2 zombisar. 
Städade,tog emot hundar och  ja gjorde allt som skulle göras.  Sedan kom Felicea med Achilles för att jobba och då var det dags för oss att gå mot jobb nr.2 

Ålderdomshemmet åkte jag och Tyty till. Tyty bestämde sig för att få uppmärksamhet på tunnelbanan och skulle tydligen vara en skitunge idag. jag sa sitt och han ålade runt sig sedan sa jag till honom rejält med rösten då skrek han.  Alla människor kollade på oss  och sa: Vad gör du med hunden låt han vara. 
Jag- vad fan vill ni? Ni vet inte ett skit om honom och jag har inte ens rört honom? !  (tänkte jag)
Tyty- skit stolt att få uppmärksamhet från allt och alla som pratade  bebisspråk med honom -_- 1-o till Ty....

På ålderdomshemmet jobba jag från 12:30-20:30  Och ja det var ett slitsamt pass, väldigt mycket att göra. 
Många som skrek,revs och kastade saker på en.  Idag var ingen bra dag alls jobba som en gnu! 
Medans Tyty kelade med allt och alla, everybpody loves heem (förutom en i personalen som var allergisk)
Han åt även jätte mycket mat idag spaghetti med köttfärs.

Ice och Alfons varit i hundrastgården och busat med min pojkvän som passat dom under hela dagen.  Dock har det fungerat bra och de haft kul.  men känner mig ändå lite ledsen då det känns som jag förlorar mycket tid med att  jobba än att vara med mina älsklingar ♥ :(  Fast det är klart man måste jobba men ändå. känner mig lite nere pga att jag inte kan vara med dom hela tiden. 

Bra nyhet:
Jag har ett stooort projekt på g och ja  jag är så sjukt glad! Skriver ut lite mer officiell  när jag vet mer

Må gott MVH fundersamma Felicia
Dagens låt



Leave a Reply.