Idag bjöd jag med Felicia  till gröna lund, Kelly följde också med.
Jag och Felicia var där i hela 12 timmar från klockan 11-11.
var verkligen en underbar dag fullt med massa roliga händelser.

- Spelade  på spel som vi aldrig vann på, Felicia var mega trevlig medan jag var värsta surtanten. Och jätte otrevlig emot dom
- Såg lilla melodifestivals finalen och enligt mig var det heeelt fel person som vann.
- 2  12 åriga  killar raggade på Felicea, haha  de erbjöd sig att åka  fritt fall med henne. dagens småbarn XD   
- Hittade en iphone4s  som jag lämnade tillbaka till ägaren
- Hittade en stor fotboll som man fick om man vann och jag förlorade juh -_- Så behöll den här bollen! :D
- Vi gick spökhuset och jag och Kelly skrek som galningar och vi skulle "offra" småkillarna framför oss som fick gå först!  XD
- Jag skrek på varenda karusell INGEN PANIK;INGEN PANIK så tappade nästan rösten.

Dagens låt


Må gott MVH Felicia
och de högt älskade  4tassade
6/12/2012 07:37:28 am

Hej! Tänkte bara säga att vi läser och gillar din blogg! :) Jätte skön att läsa och härlig variation med bilderna, Du verkar göra ett grymt jobb med dina hundar!

Blogga! Vi väntar, haha!
Godkväll

Reply



Leave a Reply.