Okej jag var totalt övertrött när jag gick till jobbet. lämnade Ice, ty-ty hemma.
Tog med mig Madalfie. Efter jobbet så  gick jag och Kelly till Aquaria vattenmuseum , där vi upptäckte en skadad fisk som tyvärr var tvungen att avlivas :(  Stod sedan och pratade med personalen i typ en halv timme.  
Väldigt intressant då han berätta att en rysk man hade försökt doppa ner sin son till en utav malarna som kan bitas hårt!  

Sedan berätta han även att han gick ner och  städade hos pirayorna utan skyddsklädsel? :O    

Sedan stack vi till gröna lund  var där  några timmar och gud vad läskigt det var att åka tilt  trodde jag ärligt talat skulle dö!  Haha men det roligaste av allt var nog barnkarusellerna. Fast  funkar inte lika bra att åka  utan åksjuktablett mådde faktiskt lite illa -_-

hundarna:
Varit med min pojkvän största delen av dagen. Han har busat med dom och  varit ute på promenad och tränat med dom.

Må gott MVH
Felicia och de högt älskade vännerna
6/20/2012 07:50:37 am

Nu har vi också skaffat weebly.
Och bilden nedanför på sjön eller poolen eller vad det är, hur cool var inte den då? :D Grym!

Reply



Leave a Reply.