Ja vad ska jag säga idag var jag riktigt Morgontrött satt och peta in fingret i ögat för att leta efter linsen som låg i burken framför som jag inte hade satt in!  Haha  ibland är man bra rolig!
Till och med Ice var morgontrött och låg på rygg i biabädden bredvid trötta Tyson och ville inte gå upp! 

Jobbade Stängning idag och gick väldigt bra! Tyson,Ice och Alfons var med på jobbet idag där det även fanns löptikar. Ice och Tyson var riktigt duktiga och busade med varandra åt mat och ignorerade löptikarna. tänk att de inte ens bryr sig de minsta!? Häftiga hanhundar jag har måste jag säga :D Alfons är kastrerad  så han bryr sig Heller inte!  Fick besök av Kelly så alla vovvar blev super duper glada

18:00  Var vi ute på fotbollsplanen med Kelly och hennes kompis där hon körde hinderbana med Tyson och jag blev minst sagt chockad när han kunde kommando under :O  Det är så kul att se dom arbeta tillsammans häftigt! 
Även Kellys kompis fick prova hinderbana med Tyson.  Sedan kutade Alfons,Ice och Tyson som galningar på fotbollsplanen tills dom var helt slut! 

Träning under dagen var trickträning så som pippi,fågel,runt m.m

19.00  Var vi hemma och hundarna helt slut! De gick och la sig direkt :)
MVH Felicia och de fyrtassade

OBS! Blev inga bilder från dagen men bjuder på gamla bilder OBS

Felicea
4/16/2012 04:52:01 am

Herrgud vilken vacker bild på Alfons!!!! :o
Låter som en bra dag hahahah dog av skratt när du prata om LINSEN HAHAHAHHAHAHHAHA asså HAHAHAHAHAHAHAHHA ANDAS HAHAHAHHAAHH! Kul att höra om kelly&tysbajs ! Vi ses i morgon Achilles skiten händer på med sina 3 ben ;)<3

Reply
4/17/2012 06:42:50 pm

Åååå gud va söt Tyson är!! Älskar bilden när han håller i ett par glasögon :) Har alltid velat ha en Pitbull själv, tyvärr är dem svåra och få tag på :( Men är absolut min drömhund!

Reply



Leave a Reply.