Dagen började med att vi vaknade kl 12:oo Gah så skönt!
Ut på kissrunda med vovvarna som var lite sega till och med Ice!Då var det i alla fall blå himmel och sol och snön höll på att smälta. Kan säga att folk dessutom stirrade på mig när jag var ute i min onepiece rosa och lila och 3 hundar XD

Kl 15:00- 17.00 Var vi ute i lilla skogen precis utanför mig, där hundarna tog sitt första lilla dopp i en vattenpöl! 
Dom hade super skoj,sprang massa rundor och bara fjantade omkring med massor av vårkänslor. Kan säga att hundarna blev väldigt skitiga då det var lerigt nästan överallt! Men dom var i alla fall lyckliga!  Tränade även passivitet med Ice band fast honom vid ett träd. Först pep han typ 3 min sen satte han sig ner och tittade på när jag kastade boll med Alfons. Ice har blivit super duktig och känner att det går framåt med passivitets träningen.  

18:00-19:00 Var jag ute med Alfons och Ice  i skogen där de blev väldigt leriga. Vi körde godissök i vatten och dom var super duktiga och letade upp godisarna och åt upp dom!

19:20-20:00 Tränade jag med frisbee med Tyson. Nu har han lärt sig 2 olika kommando Tut- motsatsen till runt och över- när han skall hoppa över benen och fånga frisbeen. Han var super duktig och fokuserad på mig!  Jätte kul att se honom så motiverad i träningen.

DAGENS NYHET!
Har bestämt mig att åka till Hawaii med Felicia nästa år så ska börja spara ihop pengar! :) Är verkligen taggad och längtar som bara den!  Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :D

Fick även en jätte fin redigerad bild utav Linnéa, tack :)

Må gott MVH Felicia och de fyrtassade
Felicea
4/16/2012 12:37:03 am

HAWAII HERE WE COME <3
vi ska ligga på stranden dricka drinkar ha kokosnöt bh och huluhulu kjol dansa natten lång!

Reply



Leave a Reply.