Vaknade pigg och glad tog med mig Ice och Alfons till hunddagiset där vi även jobbade med Felicia. 
Achilles och Ice busade lite grann men mestadels av dagen var lugn och skön! 
Efteråt följde Alfons med Felicia hem och jag gick hem emd Ice för att packa alla mina saker. 

20:07 Mötte jag Felicia på bussen med Achilles och Alfons.
Nu började vårt äventyr som hundpassare åt Zantana´s kennel. 
Resan dit var väldigt intressant, jag skrattade så jag fick tårar i ögonen och magen vek sig dubbelt.
Vi satt vid ett 4 säte. Achilles satt bredvid mig, Felicia mitt emot Achilles. Och Ice bredvid Felicia. 
Och Tyson och Alfons låg på golvet.
Ice skulle INTE sitta stilla han kastade sig upp och ner fram och tillbaka (värre än vanligt) 
Felicia sa till Ice, men ice  är inte dum han vet när han kan ställa till en scen och när han inte har något val. 
Han skriker så fort man ska säga till han så hon sa till honom lugnt. 

Det fanns 3 äldre damer som råstirrade på oss, väldigt ohyffsat tycker jag!

Väl framme hälsade vi på alla och sedan la vår packning där uppe och gick igenom allt som rörde hundarna.  
Dock har jag passat där innan så jag visste vad som skulle göras. Men så skönt att komma ut till landet, annan luft och så lugnt och skönt! 

Sedan hade vi filmkväll med massa gott chips och cider!:)  Efteråt ungefär vid  12  tänkte vi sova  då vi var trötta men efter att borstat tänderna och bytt om blev vi pigga! Så vi låg och snackade ett tag, sedan sa jag en halv mening och somnade mitt i meningen! XD. Snäll man är! :P

Må gott MVH Felicia och de högt älskade  fyrtassade



Leave a Reply.