danana nan nan!  Idag blir Ice hela 10 månader!  Grattis till hela gladiatorkullen som föddes för exakt 10 månader sedan! Känns helt sjukt att jag har en helt egen aussie som är min! Är så glad att Ice hamnade hos mig och vår flock. Han passar som han i handske här hemma!  Han är bra knasig min lilla pluttiga Ice!
Han är ingen vanlig hund han!  Sover på trimbord, balanserar på smala räcken. Äter målarfärg Hoppar över allt!
Men oj vad han älskar alla människor ,hundar. En översocial hund med ett hjärta av guld!
Tack Helené Larsson för fina Ice ♥

Fick även blommor och choklad från en hundägare på jobbet!  Tänk att sådant lite kan göra en så glad! :)
Var snöstorm idag mitt under dagen!  Sedan sol på eftermiddagen vilket busväder? :P

Nu ska mina hundar få ett märgben för att fira Ice! :)
MÅ gott MVH Felicia och de fyrfotade!

Felicea
3/19/2012 03:35:41 am

Grattis världens bästa Ice massa pussar och kramar från oss!

Reply
Elina
3/20/2012 12:36:19 am

Ett stort grattis till Ice!

Reply



Leave a Reply.