Fredag den 13.de

Jag vaknade och hade sovit jätte skönt under natten!  Utvilad och pigg! hade  mys stund med Tyson och Ice på morgonen.

Kl 13:00 Var jag på ett Ålderdomshem med Alfons. Skulle ditt på ett möte med en utav cheferna för att se om jag fick praktikplats eller inte. Och vi fick faktiskt praktikplats! Jag är så himla glad och stolt över Alfiedalfie! Chefen var jätte trevlig och visade mig runt på ålderdomshemmet. Så nu är jag upptagen varje helg Lördag och Söndag! :P Finns 9 olika avdelningar som vi kommer kunna jobba på!  Även Ice och Tyson kommer att vara där kommer ha med mig en hund/gång

Alfons Agerande under dagen:
Höll sig lugn under hela besöket idag.  Några i personal hälsade på honom och han stat ner  och var hur trevlig som helst. Han brydde sig inte om rullstolarna eller något. Utan lugn och trygg i sig själv. 

Sedan att det har regnat hela dagen gör mig ingenting för då vill inte Tyson vara utomhus!  Ice  mår i alla fall bättre men har sovit hela dagen och vilat sig.

Bra saker under dagen
- Fixat bibliotekskort och skrivit ut lite papper
- Jag fick praktikplats
- Tyson och Ice varit lugna under dagen och inte velat vara ute då det regnat
- Alfons fick besöka ålderdomshem och skötte sig exemplariskt
- Jag har städat här hemma

Jag totalt älskar Fredagen den 13:de
Må gott MVH Felicia och de fyrtassade
4/13/2012 04:08:06 am

Vart går du din terapihunds utbildning? :)

Reply
Felicia
4/13/2012 11:42:10 pm

Går den via assistenthunden :)

Reply
4/13/2012 06:40:04 am

Hihi blev din första följare ;) Riktigt fin blogg du har.

Reply
Felicia
4/13/2012 11:41:32 pm

Ah vad roligt att du tyckte det. Har du någon blogg? :)

Reply



Leave a Reply.