7.00  Lämnade jag Ice och Alfons på hunddagiset och sedan  snackade med min chef en stund och sedan tog ajg mig mot tunnelbanan.

8:30-16:00 Idag har jag varit på jobbintroduktion för ett ålderdomsboende. 
Kan säga att jag är helt slut i hela kroppen, mycket nytt att ta in och många nya  arbetes vanor som man ska lära sig.  Trevlig personal och  härlig lokal. Dock saknade jag hunddagiset, Felicia, Achilles och mina älsklingar och Manuel. Ni vet istället för hemlängtan så blev det jobblängtan! Tänk att man kan trivas så som jag gör på hunddagiset! 

Efter jobbet så åkte jag till högdalen där Manuel mötte mig, vi gick till hunddagiset hämtade Madalfie och Ice  sedan köpte Manuel pizza till mig och vi gick hem för att  äta och ha en mysstund, titta tv och jag bara kasta mig på sängen, var helt slut i kroppen.  MEN  efter jag ahde ätit upp fick jag skuldkänslor att ajg ahde varit borta Från Ty,Ice,Alf så  gick ut i skogen i 1,5 timme. Direkt när vi kommer ut börja det regna och jag bara orka inte så jag stod och skrek i regnet alla fula ord! Var så irriterad! Medan hundarna  inte tyckte det var så kul i regnet.
Sedan bestämde jag mig för att låsas att det inte regnade och helt plötsligt kom solskenet.
Så passade på att fota! 

Sedan hem 19:00  Kasta mig på sängen och  klaga  på att  jag inte kommer ha någon fritid i sommar har värsta ångesten vill inte jobba. haha  mina hundar gav mig onda ögat och tycker jag var fett jobbig som klagade men somnade sedan om...

Må gott  en trött Felicia och de glada fyrtassade





Leave a Reply.