Vaknade klockan 12:45 skyndade mig att byta om och  tog Alfiedalfie och åkte mot praktikplatsen.
Fick ett glatt välkomnande och alla skulle gosa med honom. Även de som inte gillade hundar var extra glada idag.
Grått och tråkigt väder utomhus men härlig stämning inomhus. 
Fikade  och åt blåbärstårta med grädda gott! 

Vi var där i 2 timmar  idag så alla hann hälsa på honom. Pratade en hel del med personalen och  sedan sa vi på återseende och begav oss hemåt.

Fysträning: 
Körde fysträning med Tyty och Ajen.  Och herregud vilken bra kondition de har! 
De är snabba  i svängar  och väldigt flexibla i kroppen.  Så glad att jag lyckats få dom att behålla dom i  sådan bra form.  Ice börjar verkligen lägga på sig i muskler och är  smidig.  Tyty han är biffig nu, muskelknutte och inget fett på hela kroppen!  

Må gott MVH Felicia och de högt älskade 4tassade

(ni om läser min blogg skriv er bloggadress så jag kan gå in oh kika )
6/24/2012 07:09:00 pm

Hej!
Jag läser din blogg och älskar den!! Kika mer än gärna in på min http://izaochrebecka.wordpress.com/ !

Reply
7/1/2012 05:42:52 am

Duuu... Ger du färskfoder? :) Vilken sort såfall?

Reply
Felicia
7/1/2012 09:49:48 am

Jag ger Nordisk färskfoder plus :)

Reply
7/25/2012 01:24:22 am

Kika gärna in :D

Reply



Leave a Reply.