Mot jobbet med Alfons och Ice , Tyson behöver fortfarande vila men håller på att bli bättre som tur är! 
På jobbet var Felicia och Achilles alltid trevligt sällskap!  Dagen har varit molnig, sedan regn, hagel och regn igen!
Var inte så kul att gå promenad mitt i regnet men men vad gör man inte för sina fyrfotade vänner på jobbet? 
Städa, mysa och träna vovvar är alltid lika skoj! :P 

Efter jobbet  mot fotbollsplanen för att släppa AD+HD  på fotbollsplanen.  Gud vad kul dom hade det mitt i regnet! 
Medans vi mest stod och titta på  med Alfie som sällskap! :) Duktiga hundägare vi är som är ute mitt i regnet bara för att dom ska få ha väldigt kul! Alfie fick också springa lös med bollen. Han tyckte det var skoj! 

Sedan följa Felicia och AD till bussen och hemåt.  Lämna Ice och Alfie och ut med Tydais och kasta lite pinne så han får röra på sig.  Älskar egentid med  mina hundar. Det är underbart! Han är fortfarande dålig men det är på bättringsvägen! :)

Älskade pojkvän ♥ 
Tog med sig suchi hem till mig! :D

Må gott MVH Felicia och de fyrtassade!

3/29/2012 11:48:27 pm

Söta bilder! :)

Reply



Leave a Reply.