Vaknade vid  12 och  började med att ta ut Tyson och Ice som fick springa av sig mitt i snöblandat regn överlyckliga men inte så glad Matte! Tyson var dock lite morgontrött så lite segare än vanligt .  Efter de hade varit ute tog jag egen tid med Alfons och kastade pinne och bara busade runt utomhus då de förfarande var regn med snö.  Men vad gör man inte för sina älskade 4-fotade vänner? :)

Vid 2 tiden  kom Johanna och hennes söta Amstaffvalp Leija på 6 månader. Jag,Alfons och Ice mötte upp dom sedan gick vi alla till skogen. Där Ice och Leija sprang runt som galningar och hade  kul. Det var väldigt blåsigt väder men hade i alla fall lite sol. 

Ice  bestämde  sig för att han ville springa till hudnrastgården så han sprang ner för berget och in i hundrastgården medan jag, Johanna, Alfons och Leija var kvar.  Vilken rolig hund man har? 

På kvällen så stannar Leija här hos oss  på passning till senare på kvällen. Så alla 4 hundar och jag ska se på Melodifestivalen tillsammans sen :)

MVH Felicia och de fyrfotade!



Leave a Reply.