Jag har knappt sovit 3 timmar inatt var så sjukt trött när jag vaknade! Men jag tog mig upp och Alfons lika trött som jag. Vi glömde nycklarna hemma men lyckades komma in i alla fall som tur var!
Alfons han har kelat en massa på jobbet, busat med sin bc kompis och åkt permobil för första gången sedan somnade han i famnen.

Är så imponerad av hur Alfons hanterar olika situationer, han har sådant lugn inom sig. han är trygg i sig själv och har en sådan stor:  will to please till andra människor. Han vill alltid  finnas där för en men kan även finnas där för andra. Tycker om att han kan dela med sig av sig själv till andra. Stolt över min Alfons som har utvecklats så otroligt mycket på de senaste åren. Från att han kom till mig tills idag. ♥

Haft en underbar dag och konstigt nog inte varit trött men det kommer nog imorgon! XD
Ice & Tyty var jag även ute med när jag kom hem kl 18:00 ska väl försöka aktivera dom också inomhus med förflyttning av en sak till en annan.

Ta hand om er kram Felicia och de fyrbenta vännerna <3
Elina Ekelund
10/13/2012 04:50:20 pm

Gu, vad fina bilder! Älskar den med Alfons, vad go han är :3

Reply
Felicia
10/19/2012 09:14:35 am

Tack snälla du! Jo han är bra speciell <3

Reply



Leave a Reply.