Ibland  är man bara så slut i huvudet. Igår jobbade jag hela 13 timmar kom direkt hem och ut med hundarna och kasta boll. känns riktigt jobbigt att vara borta från dom så länge att inte få gå rundor med dom och aktivera dom.
Dock har jag en super snäll pojkvän som aktiverar dom och går ut med dom. ♥  Hur som efter jag hade varit ute med dom i 1 timme gick jag in och somnade direkt sov i 12 timmar. 

Min måndag blev till Lördag. 
Jag har umgåtts med min älskade pojkvän och varit ute en massa med hundarna.  Tränat freestyle oh jag bara älskar den sporten. Kört mycket distansarbete  och kedjerörelser.  Älskar min relation jag har till hundarna vi jobbar så enkelt tillsammans  det är inget hinder vi tar oss igenom allt och  kommer framåt i träningen.  varit vackert väder med sol och blå himmel.   Sedan såg jag en utav de roligaste filmen jag sett:

Barely Legal. En helt sjuk film! Mycket pinsamheter men också  mycket roligheter skrattade väldigt mycket.
Åt B&J glass och drack hellok itty dricka gött!  För övrigt så saknar jag verkligen min kamera som är på lagning vill juh filma och  fotografera.  Känns tomt! 

Må gott
Felicia och de högt älskade ♥

Elina
7/17/2012 08:40:34 pm

Freestyle är verkligen roligt, bara synd att inte hunden tycker det..... ;)
Ha det bra!

Reply
Felicia
7/21/2012 04:13:51 am

Oh ja freestyle är helt underbart :D
men vad synd! fast alla kan inte älska allt så e det juh :/

Reply
7/19/2012 02:38:09 am

Låter som att du fick en skön måndag i alla fall :) Kul med freestyle! Du borde lägga upp en video :) Vi försöker oss också på lite freestyle men har inte direkt kommit någonstans alls.. :P

Reply
Felicia
7/21/2012 04:14:39 am

Absolut ska lägga upp en video när jag fått tillbaka min kamera som just nu är på lagning :) Oh vad skoj ni får också lägga upp en liten video :)

Reply
7/19/2012 06:46:40 am

Sv. Ja det är helt underbart! (ibland ;))

Reply
Felicia
7/21/2012 04:15:53 am

Verkligen vilken är din favoritsport? :)

Reply



Leave a Reply.