Först vaknar jag rätt tidigt ut med  Tyson och Ice så att dom fick dampa av sig.
Så att de fick springa av sin energi i skogen. Lyckliga hundar! 
Sedan ut på en liten promenad med Madlfien som var morgontrött!
Alla var lugna utom jag som var hyper.
Så jag bestämde mig för att städa överallt här hemma!

Sedan har vi bara varit inomhus och myst en massor. Tyson har tyvärr börjat tröttna på sitt färskfoder nu! :/
Så jaha då är man tillbaka på ruta 1 igen!  Vad ska man göra med dig Tyson?! 
Hur som så släppte jag ut Alfons och Ice i skogen så de fick busa runt. Sedan blev det passivitets träning för Ice. Han blir bättre och bättre. Han satt för det mesta helt still och tittade surt på mig när jag kastade boll till Alfons som var överlycklig! XD

Senare på kvällen var jag ute en timme med alla 3 och kastade boll på fotbollsplanen. Jätte bra att den är upplyst! 
Helt perfekt fotbollsplan som ändå aldrig används av någon! 

Så nu ska vi se film och mysa ner oss i sängen. Ha en fortsatt trevlig Lördag!
MVH Felicia och de fyrfotade!



Leave a Reply.