Min dag blev faktiskt väldigt bra trots att jag trodde det skulle bli en dålig! 
Jag somnade 4 i morse  och var väldigt trött! 

Idag har jag:
-Badat, fönat,trimmat och klippt klorna  på Ice, mina stora pojke han stod där så snällt på trimbordet medan jag fixade i ordning honom.
- Badat, fönat,trimmat och klippt klorna  på Alfiedalfie som var jätte depp för  han hatar att klippa klorna.  Men gav godis och då blev han genast glad.
- Stängde  på jobbet, gosade med alla goa  vovvar och prata  lite med hundägare.
- Träffade Felicia och hennes  amstaff Achilles (Ice´s  bästa vän)
- Släppte  nybadad Alfons och Ajs  i hundrastgården men de höll sig ändå rena! 
- Tränade med Tyty på discdog kommando. runt, tip, över ,slalom m.m
- åt jätte god sallad som min pojkvän gjort. 
-Pratat med min älskade pappa som bor på andra sidan jorden typ i Peru över skype ♥

Dagens låt
Må gott MVH Felicia ocyh de högt älskade 3 ♥:na




Leave a Reply.