Ice- varit totalt fullständigt galen och gör precis tvärtemot av vad alla säger och tar inte åt sig när man säger till honom.  Han har varit extrem jobbig idag och gör alla galna!  Men har i alla fall badat, fönat och klippt honom lite.
Så nu är han ren och fin. Han fick dubbelbada med sin bästa kompis Achilles (amstaff) som också blev ren och fin.
Att föna en aussie tar långt tid då man ska vara noga och få det att bli rätt!Men när det väl är klart är det så fint!

Tyson- har fått vara hemma under tiden jag jobbade på hunddagiset. Så han har sovit och kelat med husse  hela dagen. Var utomhus med mig en stund på eftermiddagen och busade med bollen. Han har varit glad och pigg. Han lyssnar bra och är väldigt enkel att ha att göra med :)

Alfons- Har varit med mig på hunddagiset och skött sig bra. Varit glad och kelig och lugn.  Sig själv med andra ord.
Efter jobbet fick han träffa sin älskade Kelly (en ung tjej)  som är hans favoritperson. Kastade boll och fotade en hel del utomhus.  Doick  så blev jag riktigt förbannad på Alfons då han var lös och började skälla mot människor som kom förbigående och han har ALDRIG gjort så innan!  Blev arg och chockad!  Bad om ursäkt åt  familjen och  gav Alf den arga blicken.  Då skämdes han!

Min dag:
-  Jag har varit väldigt trött
-  Jobbat med Felicia på hunddagiset
-  Träffat Kelly,varit utomhus fotat och busat med hundarna.
- Hittade en moped och ringde  polisen som hämtade den.
- Badat Ice och Achilles

Dagens låt
Må gott MVH Felicia och de högt älskade  fyrtassade vännerna



Leave a Reply.