Picture
Jag vaknade 10:20 så allt blev väldigt stressigt men lyckades komma i tid till jobbet i alla fall. Ice gick lösgående till jobbet medan Tyson och Alfons var hemma idag med min kille.

Ice har fått en ny jack russel  kompis på 6 månader Lilla Frank!  Dom busade, busade och sen vilade tillsammans.  Jag har även hjälpt en tjej att träna med en hund hon passar:   fot, slalom och sitt fint. Hunden Liknar Tyson fast  mindre! :)

Sedan när jag slutade träffade jag min kompis Sufian som jag inte träffat på 2 år! Skönt att hörs skånskan igen!  Jätte kul att få träffa honom,  vi gick och fikade  och snacka lite. 

Sen gick jag tillbaka till jobbet och hämtade Ice från dagiset och köpte hem Sushi på vägen hem gott!  :D

TRÄNING: Ice har jag börjat träna fritt följ, fot, läggande under gång, stående under gång.  Går jätte bra!
Tyson har fått träna med klövjeväskan och bära matvaror från affären han börjar gå upp i vikt  som tur är! 
Alfons har haft en keldag/ busdag med husse!  :)

Kan säga att min axel är jätte stel idag och min röst fortfarande dålig.
Men hoppas på att bli bättre än sämre!

Må gott! MVH Felicia och de fyrbenta




Leave a Reply.