Var länge sedan jag bloggade här då jag hade tappat motivationen.  Men efter att ha läst den här kommentaren så började jag blogga igen :)

Hej! Tänkte bara säga att vi läser och gillar din blogg! :) Jätte skön att läsa och härlig variation med bilderna, Du verkar göra ett grymt jobb med dina hundar!

Blogga! Vi väntar, haha!
Godkväll


Så tack så mycket Pernilla!


Min dag:  Jobbat på hunddagiset, alla  3 hundar var hemma med min pojkvän.  Han kom och hälsade på mig en stund med Ice och Alfons.  Ice busade med dagishundarna medans Alfons  mest tog det lugnt. De fick även fredagsgodis ett märgben.

Nytt:
- Ska flytta till en http://www.youtube.com/watch?v=STeHV7eRgvs3.a  i början av Juli också här i Stockholm 
- Har haft träningspaus och mest busat  med hundarna
- Terapihunds utbildningen går framåt, ska dit imorgon och på söndag
- Skall åka till Göteborg i 2 veckor  den 25/6   tar med mig Tyson och Alfons 

Jusste  Alfons  ligger nu på 3:dje  plats i IF:s  tävling. Rösta och dela gärna!  tack :)


Dagens låt
Ger en liten bildbomb och hälsar med det
Må gott MVH felicia och de högt älskade fyrtassade
6/15/2012 05:08:12 am

Länken fungerar inte till dit du ska flytta, kommer upp en musikvideo!
fina bilder förresten! :)

Reply
Elina
6/23/2012 01:56:03 am

Mycket fina bilder !! ♥

Reply



Leave a Reply.