Idag har alla 2 vovvisarna fått vara hemma med min pojkvän och bara ha en härlig vilodag med massor av mys.
Mötte upp Felicia och achilles vid busstationen, Achilles blev super glad gullungen <3
Det var en härlig stämning på jobbet tog alla hundar till hundrastgården där vi busade en massa! 
Älskar att se hundar glada, en härlig känsla! 

Efter jobbet åkte jag till Smarteyes tog ut mina linser och satt oh vänta en halv timme på synundersökningen. Den här halvtimmen var grymt jobbigt jag är juh nästintill blind ser inget utan glasögon eller linser. Men men efter synundersökningen så beställde jag 2 nya glasögon som ska komma om ca 10 dagar skönt det! :)

Kom sedan hem och tog ut alla 3 i regnet till lillskogen precis utanför mig och släppte dom lösa helt plötsligt kom en hare och kollade på när vovvarna lekte. Alla stannade upp haren och hundarna kollade på varandra sen hoppade haren i väg och hundarna fortsatte att leka!  Sedan kom det det 3 harar till och stannade upp oh kollade! haha verkligen en rolig situation ser ut som att hararna och mina hundar kommunicerar.  Hararna är inte alls rädda för hundarna  nästan som dom är vänner :)
5/4/2012 03:09:58 am

Sv: Jag håller med dig. Det var meningen att jag skulle ha honom, för han är verkligen den som gjort mitt liv lyckligare. Han är den som får mig att leva. Så underbar är han

Reply
5/4/2012 03:19:48 am

Mysig dag :D

Reply



Leave a Reply.