Idag vill jag gratulera till amstaffen Achilles som fyller hela 10 månader!
Det firade med massor av bus och lek med Ice,träning med Alfons, Felicia och mig.
Sedan råkade jag ta mig en dusch på jobbet då jag tappade duschslangen och det for vatten överallt! 
men det gick i alla fall bra som tur var!  Väldigt varmt idag med lite vind. Vinden är uppskattad när man går på långpromenad med alla fina vovvar!

Dagens:
- Alfons badat
- Ice  badat mage+tassar
- Tyson trött efter gårdagens bus! (hemma)
- Såg djurpoliser på kvällen


Efter jobbet så fick Achilles och Ice vara lösa på fotbolls planen och busa av sig tills dom inte orkade springa mer. Felicia var lite nervös över att achilles skulle sticka men han var så duktig så. och skötte sig utmärkt! 
Tyson har bara varit hemma och vilat efter gårdagens bus!

Nu är vi hemma och ska bara vila oss
Må gott mvh Felicia
Felicea
3/23/2012 10:03:21 pm

HAHHAA jag trodde seriöst att du höll på att dö när du skrek sen kommer du helt blöt!!!
Achilles tackar så mycket (:

Reply



Leave a Reply.