Jag är så sjukt trött!
Jobbat 9:00-17:00
Igår 9:00-23:00

Känns jobbigt att vara borta från mina 4 högt älskade älsklingar ♥
Men jag vet att man måste jobba och jag ska inte klaga då jag trivs så sjukt bra!
Tråkigt när det är så tråkigt väder och dagarna blir allt kortare oh kortare

Det värsta är att åka kommunalt tror jag har blivit åksjuk! :S Illamående och dunkande huvudvärk! Sedan lite smått panik det är överfullt på tunnelbanne tågen. Och alla människor står så tätt intill ,det finns knappt någon luft att andas. Gah ja jag har panik i små utrymme! Så ja astma medicinen ska med när jag åker tåg.

Idag var jag ute i regnet och mörkret och kastade pinne me vovvisarna och tränade freestyle. Den bästa känsla i värden när det bara är vi och tiden stannar ♥
10/19/2012 07:17:04 am

Åh vad jobbigt med Astma! Om jag får det när jag är bland folk vågar jag inte använda medicinen. Tycker det är så sjukt pinsamt och jag vet inte varför! Det är verkligen pest att inte kunna andas i vissa situationer! :(

Vad roligt att läsa att du trivs så bra med jobbet! Det är inte många som har den lyckan att trivas där de jobbar! :D

kram på dig!
/Steffi och Iso

Reply
Felicia
10/19/2012 08:59:21 am

Jo jag håller med dig det är rätt pinsamt fast ännu mer pinsamt oom man inte kan andas och alla kollar på en som man håller på och kvävas XD

Kunde inte gå in på din blogg skicka du med rätt adress? kram

Reply



Leave a Reply.