Dagen började med att jag klev upp ur sängen som en zombie mega trött!
Fixade på mig kläder och tog med alla 3 hundar till jobbet. snöade hela vägen till jobbet -_-
Var en väldigt jobbig dag på jobbet, många hundar.
Dock var det kul att trimma en hund  och Felicia fick bada henne.

Träning:
Ice: Pippi,fågel,bo och holk och det hemliga tricket. Han börjar bli riktigt grymt duktig och har verkligen hittat balansen i kroppen nu. Älskar att jobba med honom,väldigt samarbetsvillig och väldigt påhittig! 

Alfons:  kan nu lägga en peng i en väldigt small spricka som t.ex. en spargris. han är jätte duktig och klarade det på första försöket.  han var jätte glad över att få jobba och gjorde det om och om igen. Sedan kelade vi en massa!

Tyson: hade bus och lekdag idag. Då han hade pusskalas med amstaffen Achilles och massor av kel med Kelly.

DÅLIG NYHET!:
Mitt minneskort har gått i sönder!  Gah så jobbigt så kan inte fota! 
Får helt enkelt ta och köpa ett nytt :)

GLAD NYHET:
Jag har hittat en lägenhet som vi antagligen kommer få, en 3.a! :D 
Nu får vi hålla tummarna över att vi får den!

Må gott MVH Felicia och de fyrtassade

4/17/2012 07:44:33 pm

Åhhh Grattis till den eventuella lägenheten :D Vart i landet ska ni bo om man får fråga det?

Reply
Felicia
4/18/2012 02:45:36 am

Blir i Stockholm fortfarande så flyttarbara en halv timme från där jag bor nu :)

Reply
4/17/2012 11:16:34 pm

SV: Ja, det är inte alla som klarar det... Och det är så roligt att man har fått lära sig så otroligt mycket på resan!
Och tack så mycket! <3

Reply
4/19/2012 05:11:48 am

Vad roligt med lägenhet! :D

Reply



Leave a Reply.