Ice  5 månader och 13 månader Fotograf: Melinda Martinez

Från Lördag till söndag sov jag över hos min kompis Melinda tog med mig Allfie och Ice var redan där hos henne.
Har varit underbara dagar på Lördagen tog vi alla 3 hundarna och gick till en sjö där de fick bada.   På kvällen tränade vi lite agility/ freestyle med hundarna och  åt god mat.  Blev massor av fotografering och ska försöka  lägga ut lite bilder här senare  när jag fixat dom och kanske lite filmer. 

Lördag kväll bestod av:
- flytta över alla bilder till datan
- äta god J & B glass
- träna lite trick med vovvar
- massa hundsnack
- Vakna till ca 5!
- Myggbiten -_- jätte mycket!
- Melinda och jag väldigt klumpiga snubblar och tappar det mesta XD

Söndag:
 - Vaknade kl 13.00 och skulle väcka Melinda som redan hade varit vaken! XD 
- Skulle egentligen gått på aussieträff men blev inställt
- Melinda och jag tog alla 3 hundar  ut på tomten och fotograferade
- Sedan gick vi en promenad till en stooooor  kulle där alla hundar härjade runt och vi fotade ännu mer.
- myggbiten jätte mycket -_-
-trickträning inomhus+ fotografering
- Träning med trav för Ice inför utställning i framtiden.
- klumpig när man trillade  när man sprang

20.15 Bussen gick hem
21:15 Hemma med Ice och Alfie

Dagens låt

Må gott MVH Felicia och de högt älskade ♥



Leave a Reply.