SNÖ

10/25/2012

2 Comments

 
Huvudvärk på jobbet hela dagen, ögonen var så trötta och tankarna vandrar som vanligt.
Ena dagen efter andra och fortfarande bara deprimerande  tankar.
Dock såg jag att en grupp som ville ha min bild som framsida  och blev jätte glad!
"Vi med husdjur" på FB. Gå med vetjja! :P
Sedan efter jobbet mötte min underbara pojkvän upp mig och vi gick och handlade tillsammans, sedan lagade vi Yucca hemma oh så gott det var!  Tänkte vi skulle ha en myskväll han & jag & vovvisarna. Men han blev inringd och var tvungen att jobba :/  Blev lite nere då jag knappt har sett han de senaste veckorna då vi jobbar om varandra.
Men i helgen ska vi ha bara vi tid ♥

kl:21:00  Då hoppade jag jämfota som en tok och sprang runt som en galning i huset och sa till alla att det snöar!
Jag tog med mig Ice & Affe ut och de sprang runt som galningar i vinterstormen och jag lika galen jag. Det här gjorde min dag!  Älskar snö,älskar känslan man känner sig så fri. Gå med sina bästaste vänner och vandra i stormen och bara njuta ♥

Jusste  Ty,Af, Aj har även fått Torsdags snack vars ett ben som de gillade mycket :)
Må gott// Felicia och de fyrfotade vännerna
Lite bra låtar:
http://www.youtube.com/watch?v=aERFI4Ee1Lw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5_BN40gfnzw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=VzjrYxiJA3A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=UWX_d8ga6Ew&feature=related
10/28/2012 12:23:21 am

Åh vilken mysig höstbild, förstår att de ville ha med den i gruppen! :D

Yucca som i yuccapalm? :O Hade ingen aning om att man kunde äta det, nu har jag läst det både här och sett det på Masterchef! Hur tillagar ni det? :)

Du har så fantastiskt söta hundar förresten, måste bara säga det<3

Reply
Felicia
11/5/2012 01:29:06 am

Nej yucca som växer på marken inte yuccapalm två olika saker :)
Vi lagar dte i vatten som det kokar med. Det är min pojkvän som brukar laga det men ska fråga hur länge den ska kokas. Den ska bli mjuk.

Tack snälla du <3

Reply



Leave a Reply.