Jag vaknade av att söta Leija låg bredvid mig och sov vid 9.  Tog ut henne och Ice på en kissrunda.  Sen låg vi och bara myste i sängen och titta på tv. Leija  var  lycklig och låg och tugga på ett ben.  Medan de andra mös med mig.

10:30 Kom min kille hem från sitt jobb och jag tog ut Alfons och Tyson på en liten promenad

11:00  Stor runda med Leija och Ice. Som sprang runt som galningar i skogen.  Var så roligt att se dom leka. Leija är liten men hon leker vilt och Ice älskar det! 

12:10 Hem och vila och bara mysa med alla goa vovvarna.

13:00 Träffade Felicia och hennes fina Amstaff Achilles på 9 månader som även är Ice´s bästa kompis.  Gick till fotbollsplanen och släppte sedan alla 3, 2 amstaffar + 1 aussie= Bra kombination.

13:50  Åkte  Leija hem till sig. Och jag, Felicia, Achilles och Ice gick till skogen där hundarna fick rusa av sig och vara allmänt galna.  Achilles är riktigt duktig på spår!  Och lyckades hitta1 rådjurs huvud, 1 hartass, 1 revbens sida från hare.  Dock blev inte hans matte lika glad luktar inte alls gott!
 
15:30 Hejdå till Felicia Och Achilles och Jag har extra ont i halsen och mår väldigt illa! Går hem och möts av 2  glada/ pigga killar som vill ut! 

16:00  Ut med Tyson och Alfons och kasta boll, dom var helt överlyckliga. Kasta,kasta,kasta dom springer,springer och springer.  Matte trött,trött,trött!

17:30 In och värma sig och vila resten av dagen!

Må gott mvh Felicia och de fyrbenta! :)

Dagens goda låt!



Leave a Reply.