11:30  Vaknade jag och alla vovvar  låg och sov och sträckte lite på sig när jag hade vaknat! Till och med dom tyckte det var mysigt att sova ut! 

12:00-14:30 Var vi ute i snöblandat regn, jag kan säga att jag var mindre glad då det var kallt och man blev blöt även fast man hade ordentliga kläder på sig!  Tyson,Alfons och Ice var totalt överlyckliga och sprang runt som galningar.  Tränade även passivitet med Ice och tro det eller ej :O Men han satte sig ner  TYST och bara tittade på.
Han var verkligen super duktig idag!  Men som sgat man blir så himla glad över att se ens hundar springa och bara få vara lyckliga vovvar! 

Sedan kom vi in och bara vilade oss, hundarna gick och la sig direkt och jag tände lite värmeljus och ljusslinga för att det skulle vara lite varmt och skönt! Hm blir nog att träna lite mentalt senare så de får något att göra! :)

Må gott MVH Felicia och de fyrtassade
Dagens låt
4/13/2012 11:40:01 pm

Jätte finna bilder på dina 3 underverk :D

Reply
Felicia
4/13/2012 11:43:25 pm

Oh tack så mycket! :D har inte du en blogg?

Reply
Felicea
4/14/2012 12:07:29 am

Haha en till McFly låt vad du är söt vi får ha picknick med dom! ;)
Duktig Ice är ha börjar verkligen "mogna" om man kan uttrycka sig så :o Härliga bilder du tagit..det blir underbart fina bilder i snö men man vill inte ha det<3

Reply



Leave a Reply.