Idag har jag träffat Matilda & Tiffany med deras hundar tog med mig Ice så fick Tyson & Alfons en hussedag med bus & gos hemma.  Vi träffades vid ett helt underbart område, solen lyste & himlen var klarblå. Var riktigt underbart väder. Ice har växt på sig, han var inte på lekhumör idag, han ville hellre vara med mig. Är faktiskt rätt glad över att han väljer mig framför allt. Älskar vår relation ♥ 

Curre & Fidel busade en hel del, hade verkligen hur skoj som helst tillsammans, medan Ice spenderade tiden med mig när jag fotograferade. Tips om man är fotonörd som jag, att man tränar in att hunden skall kunna sitta still & titta in i kameran när kameran kommer fram. Lilla busiga Fidel & Curre ville hellre busa idag än att bli fotograferade. Inte lätt att vara liten :P

Matilda med sin aussievalp Fidel 4 månader

Tiffany med sin vit herdehund Curre, 8 månader

Jag & Ice

4/18/2013 04:55:47 am

Härliga siluettbilder

Reply
4/19/2013 11:36:46 pm

Snygga bilder

Reply



Leave a Reply.