Idag har jag haft en alldeles underbar dag med  30grader sol och värme! 
Spenderat dagen tillsammans med Kelly och vi har varit ute med hundarna 1 och 1.
Ice var den första ute med  oss och han ät totalt galen . vi gick till en lekplats där jag och Kelly klättrade upp i ett torn, Ice blev galen för han vill vara med exakt hela tiden så han försökte ta sig upp genom rushibanan (haha eller hur det nu stavas) När han väl vill något då ger han inte upp.  Men det var halt så vi kom ner till honom innan han hann bryta benen eller något sånt! 

Han fick träna balans,hopp, följa john!  Gungade med oss på en gunga som gjorde mig illamående medans Ice inte var det minsta berörd.  Men det vi gör ska han göra!  helt orädd hund!  Och totalt galen!  ger så många skratt ♥
Han fick även bada.

Alfons var den andra hunden att komma ut!  Han och Kelly åkte rushibanan.  Sedan åkte vi "låsasbil" det  tyckte Alfie var kul!  Sedan klättrade Kelly i klätterställningen och Då vart Alfalfa orolig att Kelly skulle försvinna för alltid.Då han verkligen älskar Kelly!  Hon betyder mycket för Alfons ♥

Tyty tredje hunden ut! 
han fick bada en massor och tränade lite freestyle med Kelly!  han skötte sig exemplarisk när förbipasserande hundar kom och han var lös mitt i lilla centrumet! Dock slår mitt hjärta jätte fort när det kommer hundar och jag glömmer andas!  Lite mesig när det gäller andra hundar då det redan har hänt en del då Tyty sist blev påflugen :/
Kastade boll gjorde dom också!

Sedan gick vi till lekplats på skolan där vi träffade några barn som tränade Tyty med några trick., Även han fick åka rushibana och hade jätte skoj!  ♥

Elina
8/5/2012 04:04:37 am

Jätte fin bild!! :)

Reply



Leave a Reply.