9:30 Anton och jag träffade de andra ekipagen och hade litet möte på morgonen innan vi skulle börja vårt arbete.
Vi gick igenom planeringen för dagen och hur den andra dagen hade gått och vad vi kunde förbättra.

Antons arbete idag: 
Han har tränat agility med barnet. Han lyssnade bra och var verkligen kul att se honom arbeta med en annan person. Kommunikationen är  fantastisk att se hur de kommunicerar genom kroppsspråket och genom olika ljud.
Det är som att de har sitt egna hemliga språk, magisk känsla att se. 
Anton fick massor av pussar och kramar, massa kel.
Sedan fick de avsluta med en prova på agility bana.

Sedan avslutade vi med tårta inomhus på Nacka klubbhus, där vi fikade ,pratade och visa lite trix. Chihuahua som apporterade, vovve som myste med autistiskt barn. Barn som skrattade. Var en härlig känsla. 
Fick även en ros och hundmat proplan som tack för att vi hade ställt upp.
Skulle verkligen vilja vara med på sådant här någon mer gång.

Sedan åkte jag hem och somnade 1 timme senare åkte jag till jobbet som Personlig assistent med Malfie ♥

Tyty & Ice har aktiverats av min kära pojkvän,bus & gos
MVH Felicia och de fyrfotade vännerna ♥

(bjuder på lite bilder jag fotade idag)
10/31/2012 06:41:51 pm

Låter så roligt med personlig assistent med hund-biten! :D Väldigt fina bilder också, den första på hunden (Anton?) är min favorit och sedan den på granen och vattendropparna :)

Reply
Felicia
11/4/2012 09:09:02 am

Ja personlig assistent är verkligen ett underbart jobb :)
Tack så himla mycket det värmer att höra <3

Reply
12/6/2012 08:53:36 pm

Vad fina bilder du tar!
Vad använder du för kamera och objektiv?

Reply



Leave a Reply.