Idag lyfte Ice på benet officiellt för första gången så högt! Han kissade på ett träd som en ung kille.
Min vackra lilla unga herre. Trodde aldrig det skulle komma då han alltid brukar kissa som en tik. Dock hände det endast en gång idag och sedan har han inte gjort de mer men man är ändå glad!

Min dag :
- Ice och Afiedalfie har varit med mig på jobbet.  Ice har fått dampa loss med min kära arbetskollega  Felicea. Han har fått rida på hennes rygg (deras konstiga sätt att leka). Sedan har hon visat iIe  hur man skall backa.  Dom 2 är väldigt underhållande tillsammans!  
- Jag tränat klossträning med vackra Achilles som var väldigt samarbetsvillig. Klossträning är när hunden skall ställa sina framtassar ovanpå ett föremål och sedan flytta baktassarna så han går  runt föremålet och har framtassarna kvar på föremålet.
- Alfons lärt sig ett nytt kommando "pang"  (död) som Felicea tränade in
- Ice börjat lära sig "ta svansen" som Felicea tränade in
- klippt klorna på Alfons och Ajsen
- Tränat freestyle med Ice och börjar lägga ihop allt nu och finslippa. Och herregud var ett tag sedan vi tränade freestyle men han var taggad och verkligen enkel att arbeta med.  Vi börjar bli redo för tävling känner jag men ja får se när vi kommer ut på tävlingsbanorna.
- Tränat targetträning med Ice 
-Alfons tränat Target och klossträning 
- Tyson hoppat i träd efter bollar med husse och tränat lite med dragkamp.

Dagens låt
Dagens låt 2
Må gott Felicia och de högt älskade 4tassade ♥
7/10/2012 08:44:27 am

Grattis Ice! Minus har också börjat kissa som en pojke, och inte som en flicka!! Så himla stolt man blir >.<

Reply
Elina
7/10/2012 09:00:19 pm

Grattis till söta "stora" Ice ;) ♥

Reply



Leave a Reply.